رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت:سینما فرهنگ اردستان همزمان با تمامی سینماهای کشور از اول تیرماه با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهد شد.

فضل‌الله بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ارگ‌دستان،اظهارکرد: برنامه‌های ایام تابستان در اردستان به طور ویژه برگزار خواهد شد.

وی افزود:با همکاری نهادهای مختلف این اداره با بهره‌گیری از توانایی هنرمندان و با همکاری کانون‌های مساجد و آموزشگاه‌های آزاد هنری، برنامه‌های اوقات فراغت را در این شهرستان اجرا می‌کند.

بصیرت ضمن اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره ارشاد اردستان،خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، مرکز فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اردستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فرهنگی و هنری کرده است.

رئیس اداره ارشاد اردستان گفت: برخی از کلاس‌های اوقات فراغت فعالیت خود را شروع کردند که این دوره‌های آموزشی شامل طراحی، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، آواز، تنبک، دف، ستار، سنتور و غیره است که تاکنون با استقبال خوب خانواده‌های هنر دوست روبه‌رو شده است.

بصیرت تاکید کرد: سینما فرهنگ اردستان همزمان با بازگشایی تمامی سینماهای کشور از اول تیرماه با ۵۰ درصد ظرفیت و بر اساس ضوابطی که ستاد ملی کرونا تاییدکرده بازگشایی می‌شود و عمده قوانین برای بازگشایی سینماها درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که نحوه سانس‌بندی، نحوه ورود و خروج تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در نحوه پذیرش سینما کسانی که اعضای خانواده هستند در کنار هم می‌نشینند و سایر افراد با فاصله زمانی که می‌خواهند بلیت خریداری می‌کنند و فاصله سانس‌ها نیز بیشتر شده تا ضدعفونی کردن سالن‌ها درست انجام شود و همه با خیال راحت به سینما بیایند.